Forum www.assadake.fora.pl Strona G│ˇwna www.assadake.fora.pl
Forum Hodowli As-Sadake
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

jak ich jest pare to ┼╝aden problem...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.assadake.fora.pl Strona G│ˇwna -> NOWE MIOTY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 16:06, 08 Kwi 2014    Temat postu: jak ich jest pare to ┼╝aden problem...

Oliwia a chodzisz ju┼╝ bez kul lub przy jednej???
[link widoczny dla zalogowanych]
W tym samym czasie zaczolem tanczyc przez co obciazylem bardzo stopy ale to nie bylo wina tego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak z doswiadczenia wiem, ze Wlosi to moze i wyedukowani, ale nawet jesli, to poza swoim fachem swiata nie znaja [link widoczny dla zalogowanych] Ach, i zapomniałam dodać...
...witaj w klubie, chocia┼╝ ja znikn─Ö┼éam na troch─Ö bo...latami leczona bezsenno┼Ť─ç jakby sie troche uspi┼éa. jak mam je zwiekszyc??? corka super-zdrowa,ale stres jest,co by bylo,gdyby nie zrobili ktg???dodam,ze juz bylam gotowa do porodu....teraz tez sie boje i od razu chce cesarki! Niekt├│rzy lekarze stoj─ů na stanowisku, i┼╝ toxo nie wywo┼éuje wi─Öcej ni┼╝ jednego poronienienia, co wydaje mi si─Ö racjonalnym bior─ůc pod uwag─Ö,┼╝e ilo┼Ť─ç przeciwcia┼é nie utrzymuje si─Ö stale na bardzo wysokim poziomie poziomie, ale z czasem opada. Super kalkulator! [link widoczny dla zalogowanych]
ka┼╝da z os├│b bior─ůcych ten lek jest doros┼éa, wiec bierze odpowiedzialno┼Ťc za swoje zdrowie i zycie. Po prostu transfer by┼é przekroczony, nie zauwa┼╝y┼éam napisu. cm dokladnie nie wiem wymiarow bo lekarz wpisal do siebie a nie do mnie ale wiem ze jak go zobaczyl powiedzial matko jaka duza torbiel Powiedzial ze jest zagrozenie zdrowia a nawet zycia z tak duzym torbielem ale chce najpierw sprubowac go wyleczyc bo moze sie wchlonie. w krakowie nie, ale znam ┼Ťwietnego w chrzanowie. Zapyta┼éa si─Ö mnie od kiedy mam up┼éay a ja si─Ö prawde m├│wi─ůc nie przegl─ůda┼éam. upupupu kurde noo zainteresowanych prosz─Ö o tel:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ygladalam jak Kupa.
[link widoczny dla zalogowanych]
a wczoraj dowiedzia┼éam si─Ö,┼╝e dolegliwo┼Ťci, kt├│re przypisywa┼éam L. Wypowiedzcie sie co o tym sadzicie zwlaszcza AFLE bo z Twej wypowiedzi zdaje mi sie ze miales podobny pomysl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o mmmamo wspolczuj─Ö... [link widoczny dla zalogowanych] Ale s─ů do┼Ť─ç drogie i trzeba stosowa─ç bardzo regularnie przez par─Ö miesi─Öcy!
Rano zadzwoni┼éam do mojego lekarza - krzycza┼é g┼éo┼Ťniej ni┼╝ ja Wizyt─Ö mam w ┼Ťrod─Ö - 26.06. preparat├│w odchudzaj─ůcych produkowanych i za to ┼╝e jest takim wspania┼éym cz┼éowiekiem Zdarza mi si─Ö mie─ç potrzeb─Ö niepohamowanego jedzenia w sytuacji intensywnych prze┼╝y─ç emocjonalnych. Akurat Anakondo 90 g tluszczu i 200 g bialka to kcal mniej wiecej tyle samo [link widoczny dla zalogowanych]
A od wczoraj nie ma w domu syna, wyjecha┼é na tydzie┼ä, ale mimo ┼╝e go nie ma to i tak dzi┼Ť podni├│s┼é ci┼Ťnienie, bo si─Ö okaza┼éo, ┼╝e na┼Ťci─ůga┼é na telefon jaki┼Ť pierd├│┼é za 170 z┼é. Znowu schody - bo chca doswiadczenia, no ale udalo sie. ) sobie pole┼╝e─ç... Teraz sezon grillowy. to strona to jest masakra.. Hej,masz racj─Ö Taczku , im mniej informacji tym lepiej.Kazdy inaczej przechodzi zabiegi,kazdy ma inna psychike a czytanie wiadomosci cz┼éowieka nakr─Öca do przemy┼Ťle┼ä i p├│zniej same czarne my┼Ťli.Bedzie dobrze,jestem tego pewna!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam kolczyk na p─Öpku !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -seveso-msn/ [url=http://ggdwav.info/2006/11/04/tutto-sesso-int erraziale-gratis/ ]http://ggdwav.info/2006/11/04/tutto-sesso-int erraziale-gratis/ [url=http://hdqlvu.info/2006/11/19/medicinali-vend ita/ ]http://hdqlvu.info/2006/11/19/medicinali-vend ita/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] ale/ [url=http://betqjg.info/2007/06/09/foto-chiappa/ ]http://betqjg.info/2007/06/09/foto-chiappa/ [/url] http://ggdwav.info/2007/06/23/correzione-occh io-rosso/ [url]http://betqjg.info/2007/05/27/storia-vere-scu lacciata-lesbica/ [/url] [url=http://betqjg.info/2006/08/26/acquisizioni-co mmesse-call-center/ ]http://betqjg.info/2006/08/26/acquisizioni-co mmesse-call-center/ [/url] [url=http://gjhrex.info/2007/06/14/gratis-soluzion e-giochi/ ]http://gjhrex.info/2007/06/14/gratis-soluzion e-giochi/ [/url] [url=http://ggdwav.info/2006/10/05/messaggio-inps- 15469/ ]http://ggdwav.info/2006/10/05/messaggio-inps- 15469/ [/url] df693b8871bd7be2e5bc651227175dab [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lewatywy nam nie robili. [link widoczny dla zalogowanych] Ja r├│wniez chcodz─Ö do dr L od poczatku ci─ů┼╝y, termin mam na po┼éow─Ö pa┼║dziernika.
Sama ju┼╝ nie wiem co o tym s─ůdzi─ç bo przera┼╝a mnie ten czas oczekiwania na wyrok. ale oczyta┼éam sie o zdz-cie ze to starszna porazka mimo ze maja chyba ko┼éo 230h praktyki... Witam niech ktos mi podesle sprawdzonego sprzedawce na meila [link widoczny dla zalogowanych], bede wdzieczna. Wizyty nie sa drogie ale co pol roku i na taki czas wypisywane sa RECEPTY. Pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö spokojnej nocy! [link widoczny dla zalogowanych]
Zjadlam ok 300 g szpinaku i zle sie po nim czuje. ja bym chciala zobaczyc brodzikowa z ma┼éaszynskim... Witam, mam blizne na policzku bo bliskim spotkaniu z psem. Na ┼╝yczenia ┼Ťwi─ůteczne ode mnie ju┼╝ za p├│┼║no (d┼éugo mnie tu nie by┼éo, echh czasoch┼éonne s─ů te przygotowania.. neemi - ma dzwi─Ök piszcz─ůcej lalki w sercu jak le┼╝y nie s┼éychac jak siedzi s┼éycha─ç. Nie trac─ůc przy tym wagi na reszcie cia┼éa, bo nie chc─Ö zn├│w wa┼╝y─ç 43 kg Bardzo prosz─Ö o odpowied┼║. Ile kcal je┼Ť─ç, ┼╝eby schudn─ů─ç pytasz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

IgG 0,27 ( niska awidnosc < 0,200 graniczna 0,200 - < 0,300 wysoka powyzej 0,300 wyklucza zakazenie w ciagu ostatnich 3 - 4 miesiecy Toksoplazmoza IgG 77,00 IU/ML (ujemny 8 Czy moj wynik oznacza ze obecnie przechodze chorobe??Lekarz prowadzacy wlaczyl juz antybiotyk kt├│ry za┼╝ywam dopiero od 6 dni...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wielkie dzi─Öki. Podeslij prosze na Mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do okolic oczu s─ů proste, a potem robi si─Ö z nich bujna szopa. [link widoczny dla zalogowanych] Ech wspomnienia m┼éodo┼Ťci....
nareszcie znzlaz┼éam-ma┼éy skromny salonik na ul.Mazowieckiej41 w Krakowie.Pani Ma┼égosia dobrze strzy┼╝e jest mi┼éa ,ja jestem bardzo zadowolona POLECAM W salonie znajduje si─Ö te┼╝ dobra kosmetyczka i solarium Mam blond wlosy i czasem uzywam szamponu z tej samej serii tylko ze fioletowego, taka plukanka. ─ćwicz─Ö systematycznie trzeci tydzie┼ä i co┼Ť zaczyna si─Ö dzia─ç. Padam dzisiaj na nos Mia┼éam straszny,m─Öcz─ůcy dzie┼ä. przynajmniej raz w tygodniu urz─ůdzamy sobie seks p├│┼édniowy i bardziej 'kwiecisty'... [link widoczny dla zalogowanych]
Trafi┼éam do poradni chor├│b zaka┼║nych na bardzo m─ůdrego lekarza, kt├│ry zrobi┼é mi przede wszystkim awidno┼Ť─ç toksoplazmozy. Ciesze sie, ze moj maz-Turek, nie zna polskiego i nie przeczyta tych wszystkich glupot. A i od urodzenia mam kr─Öcone w┼éosy blond...Swojego czasu chodzi┼éam w intensywnie czerwonym odcieniu i wcale nie zepsu┼éo Mi to w┼éos├│w ani skr─Ötu...Niestety zachcia┼éo Mi si─Ö wr├│ci─ç do blondu i ka┼╝dy doradza┼é Mi co innego wi─Öc w chwili irytacji u┼╝y┼éam dw├│ch rozja┼Ťniaczy,spali┼éam tylko wlosy i mam pomara┼äczowe.. A czuj─Ö si─Ö wspaniale!!!!!! Zauwa┼╝cie,┼╝e coraz wi─Öcej rodzi si─Ö dzieci w rodzinach ma┼éo przedsi─Öbiorczych. I z jednej strony szczesliwa a z drugiej przerazona zaczynam w koncu jakos sie realizowac otco ,po ka┼╝dym zabiegu z ka┼╝dym dniem jest zawsze lepiej ...tak m├│wi─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.assadake.fora.pl Strona G│ˇwna -> NOWE MIOTY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin