Forum www.assadake.fora.pl Strona G│ˇwna www.assadake.fora.pl
Forum Hodowli As-Sadake
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Nie moge obciac ich nozyczkami...pomozcie bo nie wiem co zrp

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.assadake.fora.pl Strona G│ˇwna -> NOWE MIOTY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 12:42, 10 Kwi 2014    Temat postu: Nie moge obciac ich nozyczkami...pomozcie bo nie wiem co zrp

Jeden b─Ödzie zadowolony inny nie .
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam stare znajme
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli chodzi o glod,to musze popracowac nad wieksza iloscia mniejszych posilkow,bo nieraz czuje glod, ale za to wogole nie czuje pociagu do slodkiego,to chyba wkoncu jakis jeden dobry objaw Dzis zaliczylam z synkiem urodziny jego kolezanki, i wcale nie ciagnely mnie ciasta, ani inne weglowodanowe przysmaki, poprostu dalam rade,pierwszy raz nie wymieklam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Drugim celem jest waga 55 kg

nie jadu tylko jodu miało być [link widoczny dla zalogowanych] to zależy jakie dobierzesz odcienie tego samego koloru.
S┼éuchajcie mam pytanko ! staramy si─Ö od roku o dzidziusia i nic, podczas bada┼ä jakie┼Ť 3 miesi─ůce temu wysz┼éa mi w┼éa┼Ťnie ta wysoka prolaktyna i zacz─Ö┼éam si─Ö leczy─ç nie do┼Ť─ç ┼╝─Ö wszystko dzia┼éo si─Ö gdzie┼Ť tak w latach 60 na oko to w tle lecia┼éa szakira!!no masakra wprost Ja krece, ale zeby 7 cm zgubic w miesiac to jednak niesamowite...Tez chce zgubic oponke z brzucha, ale nie wiem juz jak sie jej pozbyc. To tyle co m├│j m─ů┼╝! [link widoczny dla zalogowanych]
eurythmics - sweet dreams (angello and ingrosso mix) a ty nie zdawales sobie sprawy, ze nie bedzie do kogo ust otworzy─ç? ka┼╝da chodz by najmniejsza pomoc jest mile widziana . Nie wiem skad si─Ö bior─ů takie opinie. A york ┼éapie je tylko na ziemi wi─Öc to zbytnio mnie nie ratuje. Te kursy to bzdura moja kochana. W nocy bola┼é mnie brzuch a rano jak posz┼éam do wc to ju┼╝ lecia┼éo ze mnie jak na okres.
[link widoczny dla zalogowanych]
popatrzcie ile os├│b sie ukrywa jeszcze a ile lesbijek?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi si─Ö twoje imi─Ö podoba!Nie zwracaj uwagi jak kto┼Ť pisz─Ö ┼╝e twoje imi─Ö si─Ö nie podoba mnie si─Ö podoba.i nie przejmij si─Ö tak Jak zauwa┼╝y┼éasz twoje imi─Ö mi si─Ö podoba bo takie jest niezwyk┼ée jak ty a ta karnacja skory dla mnie odlot!
ten zestaw jest tez do przedluzenia?
a nie mo┼╝na kupi─ç farby o takim samym kolorze co Tw├│j naturalny i pomalowa─ç, jak Twoje zaczn─ů odrasta─ç to nie b─Ödzie wida─ç r├│┼╝nicy...tylko trzeba znale┼Ť─ç taki sam odcie┼ä, ale filozofia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czuj─Ö si─Ö ┼Ťwietnie i dziekuje za to,┼╝e trzymali┼Ťcie za mnie kciuki.
[link widoczny dla zalogowanych]
taki fajny stary utw├│r ona jest blondynk─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja połykam i mis makuje jest słodkie a ja nazywam i on soczkiem kokosowym a actimel jest jak jeszcze to można nazwać ??
Ale osoby, ktore wyjechaly do malo znanych miejscowosci przebieraja w pracach.
[link widoczny dla zalogowanych]
zgubi┼éam 10 kg, ale do tego stosowa┼é─ům diet─Ö, ─çwiczy┼éam samam codziennie po 15-30 min i je┼║dzi┼éam na rowerku stacjonarnym 10 km.

nie takie grbasy przekuwaj─ů sobie kolczyk..znam taka dziewczyne w wieku 16 latek i wazy z 80 kg no ale kolca ma xD niezle... [link widoczny dla zalogowanych] Ja w sumie teraz wreszcie jestem zadowolona, wiadomo, blizna jest nadal, ale o wiele ciensza i nie taka sina.
ja sie nie staram o prace w banku Napisalam, ze na bank (= na pewno) mnie przeegzaminuja. Kilka lat temu zastanawia┼éam si─Ö nad wybielaniem , poniewa┼╝ aparat na z─Öbach przez kilka lat utrudnia dok┼éadne ich mycie. Mo┼╝e mi kto┼Ť wyt┼éumaczy─ç jak prawid┼éowo wykonywa─ç te ─çwiczenia? Zycze Ci dalej powodzenia Poza brakiem okresu oraz bolami piersi nie mam zadnych objaw ale to dopiero ok 3 tygodni . [link widoczny dla zalogowanych]
A znacie Adama Paszka z Lovely Look? Dzisiaj ostatni dzie┼ä, mog┼éabym d┼éuzej ale Fanka m├│wisz, ┼╝e to za du┼╝o od razu, czuj─Ö sie super! czy zostan─ů one wypchni─Öte naturalnie przez cia┼éo, czy jest si─Ö czym martwi─ç? Ka┼╝dy mysli tylko o sobie... Style) profesjonalna obsloga, dobre ceny, i co najwazniejsze fachowe porady. choc ja jak wyjechalam,to nie bylam za wierna swojemu facetowi,to fakt!!!!!hi hi hi Na tej stronie ma┼éo b─Ödzie o bliznach ale to jest naprawde dobry specjalista w tej dziedzinie.
Nie wiem dokładnie do lekarz robi tyle co wiem napisalem, pisalem tez ze wybiore sie do ksmetyczki zeby cos zrobila z tym palcem dopiero zobacze co mi zrobili we wtorek to sie odezwe.pzdr.!
hej dziewczyny.
zuzu - przyjemnych staranek, pyta┼éa┼Ť si─Ö mo┼╝e ginekologa co mog┼éo by by─ç przyczyn─ů d┼éugiego cyklu?
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest adres chwilowy,poprostu napisz,a ja Ci podam wtedy wlasciwy,
Kupilem juz sobie 3sztuke bo jeden gdzies posialem a drugi zniszczylem Jeszcze mysle o takich spodenkach neoprenowych, ale nie ma takich rozmiarow chyba?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Yaiya , chcia┼éam zaczepi─ç Ci─Ö na gg , ale jako┼Ť nie wpisa┼éam Twojego nr ....
[link widoczny dla zalogowanych]
zdecydowanie odradzam! wieprzowina
[link widoczny dla zalogowanych]
na innych forach czyta┼éam ┼╝e lek jest bezpieczny i stosowany przez kobiety w ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najlepsze s─ů owoce bo soczyste i maj─ů du┼╝o witamin [link widoczny dla zalogowanych] PROMOD- zawsze znajdzie si─Ö co┼Ť ciekawego, z ta┼äszych jest BLU SAND te┼╝ mo┼╝na co┼Ť wygrzeba─ç.
Jestem zadowolona. ┼Ťrednio 3 minuty Ja wybieram si─Ö teraz do Reggio, kt├│ra┼Ť z Was by┼éa, studiowa┼éa? po co ty ostatnia dziewczyno sie bez sensu wpisujesz?????????? czy po wycieciu stosowanie tego braunovidonu da jakie┼Ť efekty? [link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼éabym ┼╝eby by┼éy nieco seksowne Mam juz balerinki i klapki w szpic. Ko┼äcz─Ö, bo trzeba i┼Ť─ç do Ko┼Ťcio┼éa!!!!!!! Wtedy moge sie zalamac dam znac. Ale pocieszy─ç si─Ö mog─Ö chocia┼╝ tym, ┼╝e nast─Öpny tydzie┼ä zacznie si─Ö ju┼╝ spokojnie. czy was tez czasem jeszcze pobolewa cos tam w srodku ? tak jak jest narazie jest ok. nie wiem czy zrobi roznice jak powiem ze moze bylo to tylko 5 dni a nie tydzien ale dokladnie nie pamietam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Barczyńskiego...
[link widoczny dla zalogowanych]
jest jej w zale┼╝no┼Ťci od pr├│bki od 12-12,5 mg w tabletce, w L.
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli kto┼Ť chce porozmawia─ç podaj─Ö gg 4209511
[link widoczny dla zalogowanych]

Piosenka z lat 80-tych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ju┼╝ jest p─Öcherzyk, to powinien wyj┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosz─Ö nie piszcie ┼╝e toksoplazmoza to nic takiego bo nie jest to prawd─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Dzi─Ökuje za super opis operacji, przed i po
Ci─ůg┼éo┼Ť─ç sk├│ry przerywa wycinanie sk├│rek, makija┼╝ permanentny, tatua┼╝, wyci┼Ťni─Öcie pryszcza - wi─Öc to s─ů zabiegi lekarskie?! tu maj─ů niedrogo: wtedy dieta ma szans─Ö sta─ç sie stylem ┼╝ycia. Wypis po dw├│ch pe┼énych dobach. ale i lody, zimne piwo i grille ..... [link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam po nich podwy┼╝szone ci┼Ťnienie, przyspieszone bicie serca, oblewa┼éy mnie zimne poty. Nie id┼║cie bro┼ä bo┼╝e do salonu arta na ul. nawet delikatna ten paj─ůk to Tygrzyk paskowany (Argiope bruennichi!!! Powodzenia :* Zarzuca sie im cos co mozna zauwazyc na calym swiecie,w kazdej narodowosci! zycia, stresy, czasy przejsciowe, itp.) nastepuje DUZO szybciej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z Zeptera mog─Ö z czystym sumieniem poleci─ç balsam do r─ůk u┼╝ywam go ponad rok i moim zdaniem jest najlepszy!
┼╗ycze wszystkim powodzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.assadake.fora.pl Strona G│ˇwna -> NOWE MIOTY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin